Як зробити замовлення

  • Оформити на сайті. Кожен користувач має можливість самостійно оформити замовлення, вибравши з каталогу і поклавши в кошик товари, що цікавлять.
  • Телефоном. Якщо Ви з яких-небудь причин не хочете або не можете оформити замовлення через кошик, можете зв'язатися з нами та замовити товар у телефонному режимі.
  • Якщо виникають труднощі із замовленням або питаннями про товари, Ви завжди можете зв'язатися з нами та отримати відповіді на всі питання!

Оплата замовлень

  • Поповнення картки або рахунку. Покупцеві вказується номер IBAN картки, на яку буде здійснено оплату замовлення. Як тільки на карту надходять кошти, ми зв'язуємось із клієнтом і називаємо точний час відправлення замовлення.
  • Накладений платіж (оплата при отриманні). Можливий варіант оплати післяплатою в офісі перевізника, обраного для доставки замовлення. У такому разі пересилання грошей оплачує покупець. Відправляємо за невеликою частковою передоплатою.

Доставка замовлень

  • Доставка замовлень здійснюється за допомогою компанії «Нова Пошта». Замовлення доставляються виключно територією України. Укрпоштою не працюємо!
    Доставка коштує від 60 грн. за умови передоплати на картку або від 85 грн. за умови розрахунку на пошті.
  • У разі якщо сума роздрібного замовлення менше 2000 грн, доставка здійснюється за рахунок покупця. Замовлення на суму понад 2000 грн надсилаються за наш рахунок (на відділення Нової Пошти). Адресна доставка додому завжди платна.
  • При оформленні замовлення клієнт повинен повідомити зручний для нього спосіб оплати та доставки, адресу найближчого офісу компанії-перевізника та контактні дані безпосереднього одержувача посилки.

Зверніть увагу, замовлення щодня приймаються до 15:00.

Повернення товару

  • У разі отримання пошкодженого або бракованого товару, клієнт має право на заміну пошкоджених виробів якісними аналогами. Зв'язавшись з нами, клієнт надсилає браковані вироби, і натомість отримує від нас якісні. Перед відправкою весь товар перевіряється, але можуть бути винятки.
  • У разі, якщо вантаж був пошкоджений з вини компанії-перевізника, клієнт має право звернутися до офісу перевізника та скласти акт прийому пошкодженого вантажу, і може претендувати на відшкодування матеріальних збитків від компанії-перевізника. Ми завжди пакуємо в нові коробки та пакети за наш рахунок.
  • Товари належної якості поверненню та обміну не підлягають.

Будь ласка, перевіряйте посилку на пошкодження, не залишаючи відділення Нової пошти. У разі пошкодження посилки з вини компанії-перевізника, вам належить матеріальна компенсація, але отримати її можна тільки під час огляду посилки у відділенні!

Залишилися питання? Телефонуйте, ми завжди раді допомогти!