Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» (Прийнятий 12.05.1991) покупець має право зробити повернення товару протягом 14 календарних днів з повним відшкодуванням витрачених коштів. Повернення або обмін товару здійснюється на таких умовах.

Умови обміну та повернення товару належної якості

  1. Для повернення на товарі не повинно бути слідів експлуатації, повинні бути збережені його упаковка (включаючи захисну плівку, якщо така була), товарний вигляд і споживчі властивості.
  2. Якщо до товару було додано подарунок, він має бути переданий разом із товаром, при цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, а також фабрична упаковка.
  3. Обмінювати придбаний товар належної якості Ви можете на будь-який товар тієї ж вартості або на іншу модель, доплативши різницю в ціні.
  4. У разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги у повному обсязі. Також повернення та обмін може бути здійснено у приміщенні нашого офісу на пр. Металургів.

Умови обміну та повернення товару неналежної якості

  1. Заміна або повернення бракованого товару з виявленим  виробничим дефектом (істотним недоліком) провадиться на підставах та в строки, встановлені Законом України «Про захист прав споживачів».
  2. У разі виникнення проблем із товаром, по-перше, переконайтеся, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією з експлуатації товару. Зазвичай наприкінці інструкції є розділ, що описує типові проблеми та шляхи їх вирішення власними силами.
  3. Якщо пошкодження товару виникли з вини покупця, обмін або повернення не здійснюється.
  4. Повернення або обмін товарів неналежної якості (заводські дефекти, шлюб) здійснюється або поштою (транспортні витрати несе продавець), або у приміщенні нашого офісу.
  5. Повернення коштів покупцю здійснюється на банківську картку покупця або готівкою в нашому офісі.
  6. Будь-які можливі суперечки вирішуються шляхом переговорів. Покупець має право звернутися до Управління захисту прав споживачів, проте на практиці таких випадків у нас не було.

Рада: завжди перевіряйте отриману посилку прямо у відділенні пошти. У разі виявлення пошкоджень з боку перевізника ви маєте повне право на матеріальну компенсацію. У разі будь-яких неприємностей — обов'язково зателефонуйте нам.