Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» (Прийнятий 12.05.1991) покупець має право зробити повернення товару протягом 14 календарних днів з повним відшкодуванням витрачених коштів. Повернення або обмін товару здійснюється на таких умовах.
Умови обміну та повернення товару належної якості
- Для повернення на товарі не повинно бути слідів експлуатації, повинні бути збережені його упаковка (включаючи захисну плівку, якщо така була), товарний вигляд і споживчі властивості.
- Якщо до товару було додано подарунок, він має бути переданий разом із товаром, при цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, а також фабрична упаковка.
- Обмінювати придбаний товар належної якості Ви можете на будь-який товар тієї ж вартості або на іншу модель, доплативши різницю в ціні.
- У разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги у повному обсязі. Також повернення та обмін може бути здійснено у приміщенні нашого офісу на пр. Металургів.
Умови обміну та повернення товару неналежної якості
- Заміна або повернення бракованого товару з виявленим виробничим дефектом (істотним недоліком) провадиться на підставах та в строки, встановлені Законом України «Про захист прав споживачів».
- У разі виникнення проблем із товаром, по-перше, переконайтеся, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією з експлуатації товару. Зазвичай наприкінці інструкції є розділ, що описує типові проблеми та шляхи їх вирішення власними силами.
- Якщо пошкодження товару виникли з вини покупця, обмін або повернення не здійснюється.
- Повернення або обмін товарів неналежної якості (заводські дефекти, шлюб) здійснюється або поштою (транспортні витрати несе продавець), або у приміщенні нашого офісу.
- Повернення коштів покупцю здійснюється на банківську картку покупця або готівкою в нашому офісі.
- Будь-які можливі суперечки вирішуються шляхом переговорів. Покупець має право звернутися до Управління захисту прав споживачів, проте на практиці таких випадків у нас не було.
Рада: завжди перевіряйте отриману посилку прямо у відділенні пошти. У разі виявлення пошкоджень з боку перевізника ви маєте повне право на матеріальну компенсацію. У разі будь-яких неприємностей — обов'язково зателефонуйте нам.